zondag 1 juni 2014

Aangekomen in Managua (Nicaragua)

Gisteren, 31 mei 2014, om 08.00 uur opgehaald door de taxi , dan mijn medereizigers opgehaald (Jasmine Vangrieken dan Heidi Sannen en als laatste Toon Jansen) en naar Antwerpen Centraal waar we de Talis nemen naar Amsterdam.

In Amsterdam de vlucht naar Panama, goed op schema.
Maar bij het plaats nemen in het vliegtuig ... te weinig beenruimte! Wie had dat verwacht, op een lange afstandsvlucht. Tja dat wordt een probleem voor mij. Maar de stewardessen zijn zeer behulpzaam en brengen mij een zéér ruime plaats achter in het vliegtuig. Ik mag plaatsnemen op de stoel van een van de stewards. Wat een service! Wat een luxe!


Om 18.00 uur (plaatselijke tijd) landen we in Panama. Belgische tijd 23.00 uur. Hier lopen we ruim een half uur vertraging op om dan door te reizen naar Managua. In Managua is het zwaar bewolkt maar wel 31 graden.
Wanneer we in het hotel aankomen regent het pijpenstelen ... hopelijk alleen voor de nacht.
Een mooi hotel, mooie kamers. Effe iets fris drinken en dan slapen!!


 

 


Om 03.45 uur wakker het regent nog steeds.
Terwijl ik aan de blog werk, hoor ik allerlei vogels fluiten en roepen naar elkaar. Het is ondertussen ook gestopt moet regenen. Het wordt dus een mooie dag (hoop ik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten