vrijdag 4 december 2015


Jammer dat ik enkele dagen geen internet had. Ik heb vele foto's van de FANS kinderen die een briefje kwamen brengen of kwamen kijken of hun padrina  een briefje had meegegeven.










 
 Oma en opa van Alastenia
 
 
3 FANS kinderen
 
 
Ik ben op bezoek gegaan bij mijn FANS kind Egda Vanessa.

 
Ze heeft er een broertje bij, nu 9 maanden oud!!!
 

 
 





 
Conny .... hier is ze dan, jouw FANS Isayana!!!
 











Mijn  jongste FANS kind , Merlin


 Merlin met haar vriendin (ook een FANS kind).




 
Jennifer en Jimy met hun trotse grootvader.




 
Jonson is zeer blij met een creatieve Madrina. Zijn mama vertelde me dat Johnson
ook  heel creatief is!!!

 
Yudeli, mijn FANS kind uit Monte Grande. Had een zeer goed rapport vertelde ze me!!!
Ik ben zeer fier op haar! Yudeli is de zus van Jorge, mijn FANS kind dat nu naar de universiteit in Managua gaat!
 


 
Anne haar FANS kind Fatima!!!
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten