vrijdag 9 december 2016

8 december

Vandaag een rustige dag, ben dus pas om 6:30 uur opgestaan. Nog enkele voorbereidingen doen voor het grote FANS feest van morgen.

In de namiddag zijn we uitgenodigd op een communiefeest van een nichtje van de familie Suarez, Ashley. Kijk eens hoe mooi .... een echt prinsesje.
 Mooie versieringen !
 Lekker eten .....
 een beetje dansen ...
 en nog even poseren !
 Om 15 uur (plaatselijke tijd, in Belgie gaan jullie waarschijnlijk slapen = 22 uur) is het feest afgelopen. We gaan naar huis om over 2 uurtjes terug te komen voor de POLICIMA!
Vele zeer gelovige volwassenen komen hier naar toe, maar oook zeer veel kinderen en jongeren.
Het plaatselijk koor begeleid de avond met mooi gezang en prachtige muziek.
Er wordt veel gebeden voor de maagd Maria.
Dit meisje herken ik nog van vorig jaar, toen was haar zoontje nog een baby! 
 Daarna wordt er eten, fruit, snoep en drinken uitgedeeld. Een prachtig gebaar voor de allerarmsten die hier komen om hun eten van de dag te krijgen. Met een groot schuldgevoel neem ik mijn deel in ontvangst, ik zou dit liever aan de kinderen geven !!!

 
Om 19:30 uur gaan we terug naar huis! Om 21 uur gaan de meesten hier slapen omdat het de volgende dag weer vroeg opstaan is. Naar ik heb vernomen, staan de meesten hier tussen 4 en 5 uur op!

1 opmerking:

  1. Prachtig Josee en allemaal mogelijk gemaakt door onder meer jouw inspanningen ... Groetjes Ferdi

    BeantwoordenVerwijderen