zaterdag 10 december 2016

LA FIESTA FANS (5)

Vele kinderen kwamen van kilometers ver, uren wandelen, om aan dit feest deel te nemen. Velen onder hun hadden een brief en hun schoolrapport bij voor hun madrina of padrino (meter of peter).

Dit is een FANS kind van Paul (mijn man) en van mij; Merling !!!! Una guapa niña !!!

















 TOT SLOT WIL IK MIJN FAMILIE EN MIJN VRIENDEN DANKEN VOOR DE CENTEN DIE IK VAN HEN MLOCHT ONTVANGEN. HIERMEE HEB IK VELE KINDEREN GELUKKIG GEMAAKT, DIT KON IK ENKEL MET JULLIE HULP .
                                  ONTZETTEND  BEDANKT HIERVOOR !!!!

Wat heb ik gekocht ? Vele leesboekjes en een voetbal voor de scholen die deelnamen aan de
                                   tekenwedstrijd.

                                   Fotokader, drinkbus, schoolgerief en snoep voor de kinderen die de
                                   tekenwedstrijd wonnen.

                                   Ijsjes voor de 51 kinderen die deelnamen aan de tekenwedstrijd

                                   een verjaardagstaart voor het hele comité NICAMIG@S

Dankzij jullie werd dit een onvergetelijke dag voor iedereen hier in Terrabona maar vooral voor de kinderen hier.



1 opmerking:

  1. Ik vind het enorm wat jij en die vele anderen doen voor deze mensen Josee .... Enhorabueno ...

    BeantwoordenVerwijderen