zaterdag 10 december 2016

LA FIESTA FANS (2)



















 Het feest gaat van start met verschillende toespraken. Men wil hier echt wel iedereen bedanken die zich inzet om de toekomst van de mensen hier te verbeteren. Heel veel lof voor NICAMIG@S in Belgie en Duitsland.
 Ook ik krijg de kans om iedereen toe te spreken. Ik was hier een beetje bang voor, zo de eerste keer spreken voor zoveel mensen. Maar eigenlijk ging dat heel goed. (weer een overwinning)
Ik had de eer om een certificaat aan Toon Bongaerts te mogen geven. Voor alles wat hij voor de mensen in Nicaragua heeft gedaan. Zonder Toon zou hier weinig of geen hulp geweest zijn voor zieken en gehandicapten, geen financiële steun aan de families om kinderen naar school te laten gaan. Gracias Toon por su gran corazon!!!
 
 Hier ontvang ik een certificaat voor het Comité NICAMIG@S in Belgie, als dank voor hun inzet!
 Francisa Suarez (de vrouw van Toon Bongaerts) ontvangt een certificaat als dank voor haar idee om het F>ANS project op te starten.  Gracias Francisca!!!
 Het Comité NICAMIG@S van Terrabona
 Dit was ongelooflijk mooi, een liedje gebracht door zo'n jong kind.
Iedereen werd er stil van, zo mooi! 
Binnen het FANS project worden ook de" plaatselijke muziek- en dansschool financieel gesteund.

 Ongelooflijk mooie muziek en prachtige dansen in Nicaraguaanse klederdracht. Dat is echt genieten. Ik hoop dat het me lukt om enkele filmpjes te posten ziodat jullie kunnen meegenieten.



Nog meer danstalent maar zonder steun van FANS!!!

 Dat ritmisch gevoel heeft hij toch niet mee uit België ....???
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten