zaterdag 14 december 2013

12 december 2013

Gisterenavond stond me nog een mooie  verrassing te wachten. Een nichtje van de familie, Aura Lila, kwam mijn voeten en handen verzorgen. Mijn nagels werden mooi gelakt. En terwijl ik me liet verwennen, bracht Edenia me nog een lekker bakje koffie met een koek erbij.  Straks wil ik hier niet meer weg!!??







Vandaag ga ik samen met Don Angel Tierra Buena bezoeken. Hier kan ik zien waar alles bewaard wordt van het project FANS. De uniformen, schoenen als ook de instrumenten van de muziekschool.
Het is hier nu vakantie, dat is wel een beetje jammer omdat ik 8 stemvorken en 10 klaphandjes had willen geven aan de muziekleraar en de muzikanten . Deze werden geschonken door MUZIEKHAL, Fabriekstraat te Lommel.
De kinderen van Don Angel demonstreerden hoe de handjes werken. Hier zie je Javied, Angel Josee en Carlito (een neefje).  Ze vinden het fantastisch !!!

 
En nu enkele foto's in Tierra Buena:
 
 
 
 


 
Dan enkele beelden van de dans- en muziekschool
 





 
 
Dan gaan we nog wat administratie doen, de lijsten van FANS nog eens op elkaar afstemmen en noteren van welke FANS kinderen we al een rapport en brief voor de padrinos hebben.
 
Ondertussen brengen kinderen nog brieven binnen die ik kan meenemen naar België. 
 



 
Ook mijn FANS kind, Egda Vanessa en haar moeder kwamen met een brief.


 

 

1 opmerking:

  1. Amaai Josee,
    wat jij allemaal meemaakt,
    geweldig.
    Ik voel ook dat je warm ontvangen wordt en dat ligt natuurlijk ook aan je fijne open zelf!
    Geniet er nog van want je Nicaraguaanse dagen raken nu toch stilaan op.
    Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen