zondag 15 december 2013

13 December 2013

 
  
In de vroege morgen (5.30 uur) nemen Edenia en ik de bus naar Matalgalpa. Naar het schijnt een mooie stad.
Druk is het wel, vele mensen die al volop aan het winkelen zijn. Overal langs de straat staan er kraampjes.




We gaan eerst even ontbijten en dan het park en de kathedraal bezoeken. Mooi. In de kathedraal is net een viering bezig voor afgestudeerden. "Promotion de Bachilleres".



 
Jammer dat dit bij ons zo niet gevierd wordt .  
Nog enkele mooie  plaatjes
 

 
ook minder mooie !

 
Deze is prachtig!

 
Onze lunch: guirila (Maispannekoek met kaas) hmmm lekker!

 
Artisinaat.



 
Voldaan weer met de bus naar Terrabona! Een rit van 2 uur. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel in een bus gezeten.
 
Nog wat beelden van onderweg.
Hier wordt koffie gedroogd en verpakt.
 


 
Bonen die gesorteerd en verpakt wordt.

 
in de overvolle bus komt plots een meisje naar me toe en roept met een vrolijk stemmetje :
HOLA MADRINA!
Dat warmt je hart, daar doe je het allemaal voor.
Blijkbaar is dit een nichtje van mijn FANS kind Maria Teresa, ze reist met haar mama en broertje.
Zij stappen een paar haltes voor Tarrabona af
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten