donderdag 5 december 2013

shoppen in Sebaco!!!

Voor diegene die me vertelden dat ik niet veel kleding nodig zou hebben in Nicaragua, hebben het dus wel mis!!!
Ik val hier midden in de feesten rond de maagd Maria. Elke avond bidden, zingen, vuurwerk en dansen.
Ook feesten op school, het schooljaar loopt op zijn einde en in het weekend van 14 en 15 december worden de rapporten en diploma's uitgereikt; Weer feest. Groot feest !!!
Mijn FANS kinderen Egda en Jorg Luis hebben me uitgenodigd op hun rapportuitreiking. Dus moet ik toch iets feestelijk dragen. Dus ben ik met Edenia, de vrouw van Don Angel, gaan winkelen in Sebaco. Eerst een lange rit met de bus over zeer hobbelige wegen (Sommigen onder jullie kennen dit al) amaai ik ben zodanig door mekaar gerammeld dat alles binnen in me nu wel op zijn plaats moet zitten (of juist niet meer).
Aangekomen in Sebaco overvielen de vele kleine en grotere winkels me.. Indrukwekkend. Eerst even de winkels aflopen om te kunnen kiezen en dan .. jaja ... ik heb hier een feestjurk gekocht. Knal rood met blink blink. Echt feestelijk. Nieuwsgierig????? Wachten tot na 15de december.
Wat wel grappig was; wanneer ik de jurk ging passen, stond de winkel vol kijkers wanneer ik uit het kleedhokje (echt een hokje) kwam. Men kan hier maar niet wennen aan mijn lengte.

Het was weer een fijne dag.

's Avonds zijn we met de hele familie naar het park geweest, hier in Terrabona. Dansen met de kinderen en spelen met de bal. Plezant !!!

Ik ben rond 10 uur naar bed gegaan, ik was doodop maar voldaan. De mensen zijn hier zo aangenaam.

Nog enkele foto's.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten