zaterdag 21 december 2013

Dank u wel!

Dank aan iedereen die deze reis (de reis van mijn leven) heeft gevolgd. Vooral aan mijn man Paul, die me heeft gesteund om deze reis te maken, maar mij blijkbaar erg gemist heeft.
Aan iedereen in Nicaragua die mij als familie hebben onthaald, ik voelde mij er welkom en thuis. Dank aan de mensen die de tijd wilden maken om mij overal naar toe te brengen en te begeleiden; Don Angel voor de bezoeken aan de verschillende scholen en projecten. Edenia voor de fijne uitstappen die we hebben gemaakt. Ik vond het gezellig shoppen met jou!
Armando voor de bezoeken aan de gezinnen die het erg moeilijk hebben omwille van hun gezondheid en de armoede. Voor de avontuurlijke ritten op zijn moto. Ondanks de oneffen wegen, de rivieren die we moesten trotseren, heb ik hier echt van genoten.
Dank je wel iedereen die mij via deze blog volgde en de vele aanmoedigende berichten.

Maar ..... het is nog niet afgelopen!  Deze blog heeft nog een vervolg verhaal. Maar eerst ga ik genieten van mijn gezin en van de aankomende feestdagen.

Blijf mij volgen, begin januari 2014 ben ik er weer!

Aan iedereen : FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GEZOND, GELUKKIG EN SUCCESVOL 2014!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten