zaterdag 21 december 2013

Mijn allerlaatste dag in Nicaragua !

Vandaag, 17 december, gaan we Caterina bezoeken. Een dorpje even buiten Masaya, waar veel bloemen en planten gekweekt worden. Er is hier ook een groot kratermeer.




 
Om deze uitstap af te sluiten nemen we een mototaxi om de omgeving te verkverken





 
tot bij de bushalte om afscheid te nemen.


 
Deze laatste avond  breng ik door bij Dokter Toon en zijn vrouw Fransisca!  Bij een lekker  bakje koffie en heerlijke cake, vertellen we over het  leven hier en FANS project in Nicaragua. Ook laat Dokter Toon mij de administratie zien die me toont hoe waterdicht alles is geregeld. Elke uitgave aan eender welk project, vindt je hier terug. Ik ben blij dat ik kan vertellen dat al het geld dat via het Nicaragua Comité wordt gestort, INTEGRAAL gebruikt wordt voor FANS en andere projecten!!!
Onze avond sluiten we af met een etentje.
 
Dokter Toon en zijn mooie vrouw Francisca

 
Dit nagerecht "tres Leches" was heerlijk zoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten